نسیم بلاگ
نسیم بلاگ

نسیم بلاگ

دانلود پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری در 23 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری

پروتکل شناخت درمانی گروهی
پکیج شناخت درمانی گروهی
شناخت درمانی گروهی
دانلود پروتکل شناخت درمانی گروهی
خرید پروتکل شناخت درمانی گروهی
جلسات شناخت درمانی گروهی
پروتکل شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری
پکیج شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 30 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری در 23 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 12 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی

23 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جلسه ی اول
جلسه ی دوم
جلسه ی سوم
جلسه ی چهارم
جلسه ی پنجم
جلسه ی ششم
جلسه ی هفتم
جلسه ی هشتم
جلسه ی نهم
جلسه ی دهم
جلسه ی یازدهم
جلسه ی دوازدهم
مبانی نظری و تاریخچه درمان شناختی
رویکرد شناختی - رفتاری
تکنیک های شناختی
مراحل دخیل در تشخیص و تغییر باورهای اساسی عمیق
تغییر باورهای اساسی
ارزیابی شواهد
حذف شواهد حمایتی باور های هذیانی
آزمون واقعیت
منبع


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه ی اول
1- خوش آمد گویی
2- توضیح قوانین گروه
3- توضیح تعامل فرایندهای فیزیولوژیکی، شناختی و رفتاری
4- آشنایی شرکت کنندگان با مولفه های شناختی واکنش های هیجانی
5- شناسایی افکار سطحی اولیه که بین واقعه و واکنش هیجانی قرار می گیرند و نوشتن آنها در جدول سه ستونی رویداد فعال ساز (A) باورها یا افکار (B)و پیامد و واکنش هیجانی (A)

تکالیف: نوشتن ده مورد از بدترین حوادث زندگی خود با استفاده از توالی A-B-C

جلسه ی دوم
1- یادگیری جنبه های نظریه های شناختی افسردگی، اضطراب و خشم؛
2- آشنایی با افکار خودآیند
3- آشنایی با تحریف های شناختی و شناسایی آنها در تفکر خود
4- شناخت مقاومت های احتمالی در برابر درمان و طراحی راهبردهایی برای مقابله با این مقاومت ها

تکالیف: شناسایی افکار خودآیند و ثبت آنها در برگه ی .A-B-C دسته بندی عقاید و نوشتن بدترین A-B-C ، روزانه.


جلسه ی سوم
آشنا با بنیادهای پیامدهای رفتاری، آموزش ماهیت طرحواره ها (باورهای اصلی، طرحواره ها، نگرش های ناکارآمد) و ارتباط بین طرحواره ها و افکار خودآیند و همچنین شناسایی طرحواره ها با استفاده از روش پیکان عمودی.

تکالیف:
مرور تکالیف جلسه ی دوم، تمرین تزریق فکر، ادامه نوشتن A-B-C های روزانه، نوشتن پیامدهای رفتاری A-B-C
های تکمیل شده و رسم پیکان عمودی برای دو مورد از آنها.
 

دانلود پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری و جهانگردی

مبانی نظری و پیشینه صنعت گردشگری و جهانگردی

مبانی نظری و پیشینه صنعت گردشگری و جهانگردی

دانلود مبانی نظری و پیشینه صنعت گردشگری و جهانگردی

مبانی نظری و پیشینه صنعت گردشگری و جهانگردی
دسته بندی گردشگری و توریسم
فرمت فایل doc
حجم فایل 803 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

عوامل مؤثر بر رونق صنعت گردشگری

سفر محرک اصلی در چرخه اقتصاد است. صنعت توریسم معمولاً یکی از زمینه­ های اقتصاد جهانی است که به آن توجه کمی می­ شود. صنعت توریسم، همچنان به عنوان چرخه پیشرفت اقتصادی بسیاری از کشورهای فقیر به حساب می ­آید (رایز و تنور2012).

این صنعت امروزه نیاز به نگهداری دارد. هتل ها نیاز به کارکنانی جهت بازسازی داشته، همچنین ارگان­ هایی باید وجود داشته باشد که تحت نظر آنها هر چیز مرتبط با صنعت توریسم همواره نو شود. به عنوان مثال کافی شاپ­ ها برای جذب بیشتر گردشگران باید منوهای خود را تغییر دهند. هتل ها و بسیاری از اماکن گردشگری دیگر نیز باید بنا به نیازهای توریستی خود را به روز سازند. با ایجاد چنین تغییراتی در سطح شهر و یا کشور است که اقتصاد می­ تواند جریان داشته و رو به پیشرفت باشد.

توریسم نه تنها سبب افزایش درآمد افراد و ارگانهایی می­ شود که در این راستا فعالیت دارند، بلکه برای افرادی که به گردشگری علاقمند هستند نیز می ­تواند مفید باشد. هر کشور، شهر و یا حتی روستا دارای پتانسیل هایی جهت رونق اقتصادی است. توریسم می­ تواند همچون یک کار تجارتی سبب رقابت اقتصادی شود. همانطور که در تجارت تأمین کننده های کالا در صدد رقابت، جهت تولید کالایی بهتر بر می­ آیند، در صنعت توریسم نیز از آنجا که گردشگران روز به روز دنبال سرویس گرفتن بهتر می باشند، کشورها باید به رقابت افتاده تا جهت جذب بیشتر مسافران در کشور خود امکانات و تجهیزات بیشتری را فراهم آورند. البته این مسأله کاملاً قابل انتظار است که تمامی کشورها به زور نمی ­توانند نیازهای مرتبط با کشورهای خارجی را ارائه دهند. حتی گاهی ارائه برخی از این سرویس­ ها ممکن است به علت عدم سازگاری فرهنگی با یک کشور هیچگاه صورت نگیرد.

ایران کشوری است با جاذبه­ های گوناگون در زمینه­ های تاریخی و فرهنگی و جغرافیایی وجود اقوام گوناگون با آداب و سنن منحصر به فرد، چهره های متفاوتی به این کشور بزرگ، چه از نظر وسعت و چه از نظر قدمت بخشیده است و شناسایی نکردن بسیاری از جاذبه­ های موجود باعث شده که « بهشت گمشده » لقب ایران در صنعت گردشگری همچنان گمشده باقی بماند. کارشناسان جهانگردی از ایران به عنوان غول خفته این صنعت نام می برند.

از آنجا که امروزه بیشتر افراد به منظور تفریح و لذت بردن (باید توجه داشت که در تعریف سفر هم بسیاری از کتابهای تخصصی در زمینه جهانگردی همین مطلب را ارائه می دهند، یعنی سفر به قصد لذت بردن انجام می‌شود) سفر می ­کند، توقع بیشتری از لحاظ امکانات از کشور میزبان دارند و به همین دلیل است که کشورهایی که اکنون از جاذبه های مصنوعی و به عبارت بهتر دست ساز برخوردارند، از کشورهای دیگر در زمینه جذب توریست موفق تر عمل می­ کنند. البته به این موضوع هم باید توجه داشت که تا حدی امنیت و گاه سیاست های خارجی نادرست در کشورها و وجود تبلیغات منفی رسانه های خارجی بر این مسئله می تواند دامن بزند.

دانلود مبانی نظری و پیشینه صنعت گردشگری و جهانگردی